SuperGlad Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Lillegutten min fylte nettopp 1 år, å fikk vaksina i dag. Derfor er han hjemme i dag, å storkoser seg på gulvet. Han sitter nå å trykker på boka med dyrelyder å prøver for harde livet å lage alle lydene. Hest å sau klarer han sånn halvveis, kylling å hund er det værre med :-) Å fant nå en olebrum bok med sanger å trykker å roper på meg for å få tilbakemelding på sangen han har satt på! Meningsløst innlegg, men måtte bare skrive hvor ufattelig herlig sønnen min er :-) Sier som pappan min: Blir nok statsminister han der :-) he he
Grigri m/3 gutter Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Husk å film ham når han lager dyrelyder! Jeg skulle gjøre det senere, om litt, straks, en annen gang med min, og så plutselig gjør han ikke dyrelyder mer :/
SuperGlad Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 oj! bra du sa det! filmet det ikke men gjør han det igjen så henter jeg cameraet. nå sitter han i fanget mitt å koser seg :-) gullklumpen min :-)
SuperGlad Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Etter en dupp å lunsj så satt han seg med bøkerne igjen :-) Fikk filma det denne gangen. Han er veldig opptatt av sauen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå