Prins&Prinsessa Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg og min kommende ektemann har for første gang på lenge fri på dagen begge to, da tenker vi å spise en god stor frokost alle 3 før vi sender minsten i barnehagen. Så skal han vaske og støvsuge. Men etter det har vi lyst å gjøre noe sammen, bare oss to. Noen som har tips? Jeg har bekkenløsning med gangvansker så må ikke være kjempe lange strekninger å gå. Han reiser vekk på kurs søndag å blir borte i 7uker, så hadde vært kos å gjort noe sammen.
Sane Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hva med å tilbringe dagen i sengen? Kort vei inn dit :-) (fnise, fnise)
Prins&Prinsessa Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Nei,vi har lyst å komme oss ut. Sist vi hadde en hel søndag for oss selv lå vi bare i sengen, så denne gangen skal vi ut
Vil Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Å, det er jo en så nydelig høstdag i dag! Litt begrenset hvis du ikke kan røre deg så mye da, men jeg tror jeg ville tatt banen opp (siden du har bekkenløsning) på fløyen og tatt en kaffe der. I termos eller på kafeen, eller gått på matiné på kinoen. Eller gått på kunstutstillingene langs lille lungårdsvann, særlig lysverket i det hvite bygget i "hjørnet" der med bølgen & moi. Eller bare gått på kafe med masse aviser eller en bok, feks ute på verftet ved sjøen, eller på lille kaffekonpaniet, eller vågen fetevare kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå