maimora Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Kjennes ut som eggløsning eller menssmerter... nederst i magen. Jeg har ikm om under en uke, så de burde vel ikke være eggløsning...?eller?
Babylove og knøttet Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hei, det er godt mulig at det kan være forsinket eggløsning. Det er ganske vanlig, og da blir jo ikm også utsatt. Det er også en sjanse for at det er smerter ved at egget fester seg. Har du andre symptomer? Det er hvertfall det jeg kan komme på at det kan være... Håper du finner ut av det, er ikke kjekt å gå med vondt i magen:(
venter-på-deg Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 åh, jeg "dytta" nettopp opp den forrige tråden du laget. Var spent på hvordan det gikk med deg... Pleier du ha så vondt under EL til vanlig da? Uff, det kan være så vanskelig... EL-smerter, feste smerter, mens smerter....uff, hvordan skiller vi
maimora Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Har sendt deg ei melding i postkassa di venter-på-deg:) Pleier å ha litt vondt når jeg har el ja... Men det skal jo ikke stemme...arg!!! Er litt bedre nå da... Er kjempe hormonell. Var kvalm i går og i forrige gårs, men ikke i dag:(
venter-på-deg Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Beklager kjære deg, hadde ikke skjekka postkassen min... Mine symptomer svinger veldig også...skrev litt i PM'en jeg sendte... Jeg ønsker ikke å være negativ, men er jo så forferdelig redd for at det hele er "innbilning". Selv om mens smerter o.l. ikke kan tas feil av da... arg...føler det er lite å ingen symptomer i dag.. Kjenner meg veldig godt igjen kan du si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå