surinius Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hvor kan man få lagd det? Bortsett fra i photoshop.. Går det an å få lagd på nett av flere bilder en har? Har så lyst å lage et julekort med flere bilder av barna på i år )
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Vi har tenkt å lage årets julekort og kalender på MyPublisher.Der er det mer å velge i enn de norske nettbutikkene og kan få julekort med flere bilder enn ett.
Fire småtroll Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bestilte på Sponland.no i fjor. De kostet litt mer, men ble utrolig fine.. Jeg fikk det akkurat som jeg ville, kunne bare velge motiv og plassering av bildene og de komponerte og laget før de sendte det tilbake til meg på mail for godkjenning. Alt inkludert i priden. Fikk masse skryt for dem...
AnMar Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Ahh...bra tips! Satt ifjor og kløna i en evighet selv med akkurat dette på pc'n. Nå skal jeg få med den nyfødte også - så dette var supert! Takk takk - og lykke til med koselige juleforberedelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå