Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 skrev det samme i et annet innlegg her men tenkte det kunne være greit å lage et eget også :-) Jeg hadde ikm på mandag, fortsatt ingen TR og bare negative tester. Så begynner jeg jo å lure litt da.....er det virkelig mulig å være gravid men å produsere lite hcg? Eller er det slik at om man tester positivt lenge etter ikm så er det el som har vært forsinket i utgangspunktet? Tenker litt tilbake til forrige graviditeten jeg hadde, da hadde jeg el 23 juni men testet ikke positivt før 14 juli, altså 1 uke etter normal ikm....vil det da si at kroppen min kanskje produserer lite hcg i starten? Har dog vært en del stress siste uka så det kan være årsaken til sen TR men begynner jo å lure litt på hva som skjer hehe
nirie:-) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Lurer på akurat det samme, hadde IKM for ca ti dager siden. Neida - blir ikke gal:-p Men jeg vet at det er noen som har sen hcg-produksjon. Men forrige gang du var gravid - hvordan var ul-termin i forhold til mens-termin? For dersom ul-termin var en uke senere enn mens-termin tyder jo det på at el var senere enn du trodde. Jeg har derimot aldri vært gravid før, så litt vanskeligere å vite... Det finnes jo også eksempler på kvinner som bare får negative tester, men som likevel er gravide. Med ander ord at de ikke skiller ut hcg i urinen, men har det i blodet. (tror imidlertid ikke at det er så mange av de da)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Ul termin ble 18 mars, eksakt samme dato som når jeg tok utgangspunkt i el 23 juni. Hun ble født 21 mars og konstanert fullbåren 40 uker :-) Hadde jo vært kjekt å vite om denne pp er bare å gi opp eller ikke, blir jo en smule småtullete av det her hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå