MamiMaribel Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Grøss!!! Og jeg bor i sør, altså! Syns det var uakseptabelt tidlig:-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Oi, nei heldigvis ikke;-) Men i 2002 snødde det den 20. oktober her sør i Akershus.
MamiMaribel Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Oi, har dere det så kaldt i Bergen nå !! Nå fikk jeg litt "hjemlengsel"............;-) Vi bodde i Bergen i 8 år frem til nylig, og får begge stadig anfall av en liten smule lengsel til det vakre Vestland......Verdens beste sted å bo...snufs! :-) Men den store, STORE trøsten er at klimaet er fryktelig:-D Ikke bli fornærmet nå, men det er altså et faktum! ;-)
MamiMaribel Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Gurimalla, jeg hadde blitt sjokka hvis det hadde kommet snø nå! :-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg husker det så godt, for vi skulle ha barnepåp helgen etter og hadde ikke belaget oss på snø:-)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 *hipp hurra og amen for garasje* Hehe, hadde det ikke vært fordet hadde vi nok måttet skrape bilen ja... (bor i rogaland) )
MamiMaribel Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe....hadde det ikke vært for at garasjen vår er fylt til RANDEN av skrot og søppel som mannen skulle tatt på gjenvinninga for fem måneder siden, hadde vår bil også vært isfri.....:-D
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Klimaet er ikke alltid så bra, men denne sommeren og høsten så langt har vært helt ufattelig bra! Har sikkert ikke regnet mer enn 5 dager siden juni ;-)
MamiMaribel Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, ja vi har fulgt med på værmeldingene, og det har sett overraskende bra ut de siste månedene der oppe. Det må være herlig:-) Er du fra Bergen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå