LilleLykkeMor Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Har så vondt i ryggen og magen, akkurat som når jeg har mensen. Bare ligger på sofaen, med en varmeflaske (håper jeg ikke "koker" babyen....) Er det ok å ta de samme smertestillende som når man har mensen, tro? Noen som har spurt JM/lege om det?
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 jeg vet at du kan ta paracet iallefall, hvis smertene dine er for ille - de skader ikke babyen din høres ut som du er godt igang ;o) Lykke til
LilleLykkeMor Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hadde ikke gjort noe om dette var tegn på fødsel, men det er ingenting annet som tyder på det, desverre :-( Babyen har vært utrolig aktiv det siste døgnet, så hun er ikke kokt, hvertfall :-)
tullemimor Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 du kan med god samvittighet ta paracet, det kan jo være modningen som er igang...og det kan jo ta litt tid før du går i fødsel. så da er det jo bedre å være uthvilt og klar enn sliten pga mye kjenninger:) det var det JM sa til meg i forrige sv.skap hvertfall:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå