Gå til innhold

Endelig fødeklar :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hærlig følelse. Nå kan lillegutt bare komme :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en har 21 dager igjen til termin (3 uker) :-) Lurte på det samme selv da jeg kom inn på 3. trimester, men når en har vært her en stund så setter en seg inn i det meste, hehe :-)

 

Uansett betryggende følelse å vite at lillegutt ikke blir regnet som prematur om han skulle bli født nå :-)

Skrevet

Gratulerer, nå må du forandre nicket ditt og da:)hehe Vi når våre milepæler litt etter litt, imorgen er jeg høygravid jeg:) gøy:)

Skrevet

Heldiggris!! Jeg er høygravid på lørdag, og gleder meg til det!!

Skrevet

når er en høygravid da. Føler meg som det ihvertfall , men vet ikke sånn reint teknisk

 

Skrevet

Du er høygravid når d er 40 dager til termin :)

Jeg er fødeklar om 10 dager :D

Skrevet

Ja nå er nicket endret nuttami, hehe :-) & du er høygravid i morgen, skal si vi nærmer oss nå :-) KLEM

Skrevet

ja det synes jeg vi kan si, hehe, deilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...