*tornerose* Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hærlig følelse. Nå kan lillegutt bare komme :-)
*tornerose* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Når en har 21 dager igjen til termin (3 uker) :-) Lurte på det samme selv da jeg kom inn på 3. trimester, men når en har vært her en stund så setter en seg inn i det meste, hehe :-) Uansett betryggende følelse å vite at lillegutt ikke blir regnet som prematur om han skulle bli født nå :-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Gratulerer, nå må du forandre nicket ditt og da:)hehe Vi når våre milepæler litt etter litt, imorgen er jeg høygravid jeg:) gøy:)
WPW Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Heldiggris!! Jeg er høygravid på lørdag, og gleder meg til det!!
elinom trebarnsmor Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 når er en høygravid da. Føler meg som det ihvertfall , men vet ikke sånn reint teknisk
*Glederseg:) 81* fødeklar Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Du er høygravid når d er 40 dager til termin Jeg er fødeklar om 10 dager
*tornerose* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2008 Ja nå er nicket endret nuttami, hehe :-) & du er høygravid i morgen, skal si vi nærmer oss nå :-) KLEM
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 ja det synes jeg vi kan si, hehe, deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå