FruMamma med nr 2 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har kanskje hengt meg litt for mye opp i julen allerede og nå nærmer det seg julebordstider. HVERT år har vi hatt det slik at vi har leid ei suite på et hotell og hatt "vorspiel" der( vi er ca 25 stk). Som regel er det under halvparten som møter opp på vorspielet. Så går vi ned i restauraten på hotellet og spiser julemat sammen med MANGE andre og dermed splittes vi allerede der...folk kjenner andre folk og setter seg gjerne sammen med dem istede for dem de jobber sammen med. Så etter maten drar halvparten på byen å noen få går tilbake til suiten....I fjor dro de første hjem kl 23 pga at det var kjedelig. Jeg dro hjem 2 timer etterpå. Ja sånn har det vært hvert år og hun som har hatt ansvaret for julebordet orker ikke mer pga lite oppslutning og det kan jeg skjønne godt. Jeg har prøvd å tenke ut nye ting vi kan gjøre,men kan liksom ikke komme på noe. Tida går fort og snart er det for sent å booke et sted å være... Noen som har gode forslag til hva vi kan gjøre andeledes i år? Takker veldig for alle forslag:)
Mayken Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Ingen med stort hus? Hos oss er det alltid noen som tilbyr seg å ha julebord og sommerfester hjemme hos seg. Så bestiller vi ferdig mat. Alle tar med egen drikke. Vi pleier å ha det kjempekoselig.
"Liten" lykke Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Det vi pleier å gjøre på jobben er å ha julebordet litt utenfor byen. På den måten blir det litt større hinder å dra fra julebordet. Det fungerer som regel kjempe bra:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Har vært på mange slags julebord, jeg. Julebord på danskebåten var ganske rølpete. Julebord med først ut og spise, så revy og deretter ut på byen var koselig, helt til vi kom ut, da...... I større firma med 200 ansatte har det somregel vært leid et lokale og hatt julebord der. Jeg jobbet i et firma hvor vi var fem ansatte, og da dro vi hjem til sjefen og spiste pinnekjøtt, og koste oss der utover kvelden. Bare et par forslag for å få tankene dine på gli
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Forresten et tips til. Et firma broren min jobbet for, leide en lavvo langt inni skogen. Det var ikke så kjempekaldt, sa han, selv om det var midt i desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå