Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Diamant..Vet dere om den er varm? Tenker kjøpe i julegave til ei som fryser veldig om vinteren.Men er usikker på om det er noen vits... Veldig lettvint med netthandel,men man får jo ikke sett varene skikkelig da...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Aner ikke, men jeg kan hjelpe deg å dytte den:-) Jeg sverger til dundyna mi. En sånn deilig lett en, men som er god og varm:-) Tror den ligger på rundt 1000 kr, men at jeg fikk dem for 600 pr stk i 140x220 lengde. Absolutt verdt pengene!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Prøvde meg på skravle å,men er like klok =) Di hadde på Ellos da.Kunne velge gram selv.men er så usikker.. Er til Mamma,og vil helst den skal være varm.Men microstappegreier må vel varme?? Å så må jeg jo kjøpe sengsett i tillegg.Ellers får hun jo ikke brukt den..Dun kjøper jeg ikke.D snørr,kløe og enda værre resultat ;o)
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 off,noe manglet..."DA kan det bli" skal inn i siste setning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå