Opp og ned er like langt Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hvor lang tid tok det før kjolen kom? Var den som på bildet? Er dere fornøyde med den?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 hei hei er veldig fornøyd,det tok ca.3 uker fra jeg bestillte til jeg hadde kjolene på døra
Opp og ned er like langt Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Takk for svar:) Gleder meg til den kommer!! Hvordan var de i størrelsen? Var den litt stor, eller litt liten..? Håper de er litt store i størrelsene..!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 De var nok litt små i størrelsen....jeg bestillte en ordinær størrelse,lønner seg nok å ta mål.
Opp og ned er like langt Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Da blir det knekkebrød og vann frem til mai!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 he he...det blir nok bra,masse lykke til:)
Opp og ned er like langt Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det går nok bra.. Skal ta av meg noen kilo, jeg var 34-36 før jeg begynte å legge på meg. Skal nok greie å ta de av!! Masse lykke til til deg også med bryllupsplanlegginga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå