Opp og ned er like langt Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 IIIIIIIIIIIiiiiikk!!!!!!!!! Da må jeg slanke meg!!!!! Trodde det var 36... Ligger mellom 36 og 38, så da blir vel kjolen for liten da..?
trulto1 Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 er det snøring på kjolen? om det ikke er det så kan du få laget det da kan du regulere som du vil:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Tror det kommer an på om det er engelske eller amerikanske størrelser. Har bodd i USA og brukte size 8, mens her hjemme er jeg typisk medium, 38 eller 36. Men det kommer jo som regel an på hvordan størrelsen er, jeg mener det kan jo varierer enormt fra merke til merke.
Opp og ned er like langt Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Det er amerikanske størrelser.. Jeg bruker small her... Det er ikke snøring heller.. Men jeg har planer om å gå ned 7-8 kg før bryllupet, så da passer den sikkert etterhvert! Kiloene bare ruller på her..! Har det nok altfor godt! hehehe
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Som noen nevnte over her, kan det lages snøring i ryggen. Ta kontakt med en flink sydame, så får dere nok ordnet det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå