alvis Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Idag kommer mamma på besøk og skal bli i 4 dager. Jeg gleder meg sånn. Mannen min måtte levere barnen i barnehagen idag siden jeg må rydde og handle før jeg henter mamma på flyplassen. Jeg har ikke bil for mannen min måtte ha den på jobb idag så alt blir litt mer komplisert. Så begynner det med at lillebror nekter å spise. Jeg blir frustrert fordi jeg ikke liker å levere ham i barnehagen når han ikke har spist. Jeg steller ham og klær ham mens han hyler og skriker og er sint. Så klikker storebrorer fullstendigt over noe som jeg ikke helt fikk klart for meg hva det var. Han hyler og skriker og nekter å ta på seg klær og nekter å gå i barnehagen. Når jeg endelig klarer å roe ham slår han foten sin og en ny skrikerunde er igang. Jeg og mannen min får begge in i bilen og jeg sier "ha det" men da klikker begge ungene og mannen min kjør med to hylende ungar i bilen for å levere dem i barnehagen. Jeg liker ikke når det er sånn. Blæææ. Plutselig frister det ikke å rydde heller:(
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Off slike starter er ikke kjekke!! Du får skrue på musikken på fult for så å vaske av deg den følelsen. Barna har det nok helt topp nå! Og så blir det nok fryd når de kommer hjem og mormor har kommet:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå