Gå til innhold

Magen strammer seg


Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele går kveld strammet magen seg som en fotball.Hadde også litt vondt i korsryggen.sov godt i hele natt men når jeg stod opp begynte magen å stramme seg igjen.Kan det være tegn på fødsel?.1 uke til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37+1, og har hatt det slik i ukevis (minus litt vondt i korsryggen, det har jeg ikke hatt). Til gjengjeld har jeg hatt ganske vondt i magen (livmor) de siste par dagene om kvelden når jeg går og legger meg. Jeg har også skikkelige kynnere hver gang jeg våkner om natta fordi jeg må på do.

 

Men vi er jo alle forskjellige - håper for din skyld det er tegn på at fødselen er i ferd med å starte for deg! :)

Skrevet

Kan jo håpe.Men med min flaks går jeg nok litt over.Gikk 3 dager over sist.Men kan ikke huske at magen strammet seg sånn da.Men det er jo 7 år siden så kansje jeg har glemt det

Skrevet

Hvorfor ble det 1 innlegget mitt signert med Anonym .Viste ikke at det gikk engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...