Gå til innhold

Drømmetyding, noen som vil prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna med en ekkel følelse, etter en svært livaktisg drøm. Forhistorien er at jeg hadde heftige følelser for x'en, men vi hadde ingen fremtid sammen. Nå er jeg (forsåvidt han og) i nytt forhold, og jeg har det kjempebra. Ser en fremtid med kjæresten jeg har nå, og er utrolig glad i han. Tenker ikke lengre på x'en, og savner han jeg er sammen med masse.

Her er drømmen: Drømmer at jeg er alene, og venter på å høre fra kjæresten min. Han har tatt seg fri, og har sagt han kanskje kommer innom, men mulig det ikke blir den dagen. Mens jeg venter ringer x'en min og sier han kommer på besøk. Jeg blir supergira, men forstår samtidig at dette er dumt. Når han kommer kjennes det godt, men jeg unngår å være intim (1000 unnskyldninger og mange ærender), og det hele ender med at ingenting skjer mellom oss. Jeg våkner i det kjæresten min kommer inn på gårdsplassen, uten å vite at jeg har min x der.

Fik en skikkelig guffen følelse, vet ikke hva jeg skal tro. Vil jeg egentlig ha x'en, eller hvordan skal jeg tolke det? Fint om noen vil komme med innspill. =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal bare få barn i barnehagen først.. så skal jeg se på drømmen din etterpå..

Skrevet

Så utrolig snilt av deg. =))

Har ennå sånn rar følelse i magen, skikkelig ekkelt faktisk.

Skrevet

Noen andre som kanskje vil prøve seg?

Skrevet

dette handler ikke så mye om ekskjæresten din og om du vil ha han tilbake...

kan du kanskje ha dårlig samvittighet for noe?

Skrevet

Hmm...ikke som jeg vet, ikke nå. har slitt med samvittighet venfor heimen før jeg ble sykemeldt, men nå går det greit. Har en sånn følelse av å ha svikta etter drømmen. Ikke som i utroskap, men svik eller skuffelse.

Skrevet

tenk litt på det.. kanskje det dukker opp en drøm til som kan klargjøre litt mer..

hjemmet ditt i drømmen er deg, er det noe i livet ditt nå som kan gi deg en skuffelse.. være seg mennesker eller ting, oppplevelser..?

husk at ekser og kjæresten og alt annet man drømmer om som oftest bare er symboler.. med mindre du er sanndrømt..

Skrevet

Shit nei, sanndrømt vil jeg ikke være nå. :-(

Er sanndrømt til vanlig, men da bruker drømmen å være litt sånn spaca, og det som er sant er normalt. Og jeg drømmer ikke meg selv eller sønnen min der, kun folk rundt meg. Men nå var liksom alt normalt, som om det faktisk kunne skjedd.

Hmm...kanskje jeg er redd for å skuffes selv, av en av de to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...