Gå til innhold

stemmer dette hos dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere som par,men også indivduelt flinkere tilå holde kontakt med dine foreldre enn hans? Eks besøk, benytte som barnevakt etc??

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Nei motsatt. Vi har mye mer kontakt og barnevakttjenester av hans foreldre.

Skrevet

Her er det sånn at mine foreldre har stilt opp så godt dem kan for oss og barnebarna...

Svigerforeldrene mine som også er skilt har ikke stilt opp i det hele tatt...Nå er madelen 3 1/2 år og ingen av dem på den siden har sittet barnepike eller noe ennå...

Mine svigerforeldre er mer opptatt av å gi dyre,materielle ting for å lette samvittigheten her....Så her stemmer det nok ja...dessverre:(

Skrevet

Her blir begge brukt til barnevakt. Har det ene paret hatt henne mye eller tilslutt spør vi motsatt par. Vi er også på besøk ganske likt til begge og samboer kan besøke mine foreldre alene med dattera vår og jeg er mye alene hos hans foreldre. Han sender sms, bilder etc. til mine foreldre og jeg til hans, så jeg føler vi har et ganske tett forhold til begge begge to. Vi er heldig å ha de i nærheten begge også. Hans tre minutter unna og mine 20 minutter.

Skrevet

Barnevakt har vi aldri fra hans sin side av familien.. Min familie hender det er barnevakt.. Kanskje et par ganger i året at de passer mini.

Begge familiene bor nærme.. Holder egentlig veldig god kontakt med både hans familie og min familie.. Prates sammen flere ganger i uken og er på besøk minst 1-2 ganger i uken på begge sider..

Skrevet

Nja, kanskje litt i den forstand at vi har 3 besteforeldre her vi bør, 2 av mine og en av hans. Og da fordeler vi barnebarnet likt på de tre. Så da blir det litt mer til mine, siden de er to forskjellige.

Men samtidig er svigermor som bor her veldig hypp på å være barnevakt, så tror kanskje hun får mer enn mamma og pappa.

Svigerfar bor på vestlandet, men han ser vi når vi kan.

Og i forhold til å snakke med foreldrene så er vi ca like flinke., Jeg ringer mine, han ringer sine:) og av og til ringer svigersene meg også.

Skrevet

hehe... er alene jeg da. men ja jeg har mer kontakt med moren hans enn bf har... men det blir minfamlie mest self..

Skrevet

Nei, ser mine litt oftere pga geografiske forhold, men har tett og jevnlig kontakt med hans familie også. Vi er en veldig sammensveisa familie på begge sider. Besteforeldrene som bor litt lengre unna har vel kansje had noen flere "overnattings barnevakter", og mine litt mer "dagbarnevakter" pga det praktiske.

Er på helgabesøk i hvertfall annen hver mnd til svigers, og ser mine i hvertfall ukentlig, helst flere ganger i uka når pappa er hjemme fra jobb.

Skrevet

Nei her er det 50/50

Vi bytter på annenhver gang med barnevakt og tar besøksrunden sånn omtrent samtidig.

Men nå bor svigerfar med kone 5 minutter med bil unna.

Og mamma med samboer bor 10 minutter med bil;-)

Svigermor er gal og pappa er død.

Skrevet

Jeg ringer mine foreldre mer enn jeg ringer svigermor, men det er vel kanskje naturlig?

Men vi har like mye besøk av alle og vi prøver å dra like mye på besøk til dem. Svigermor er mye bortreist så det begrenser seg med kontakt når hun er i sydlige strøk

Skrevet

Nei her er det omvendt. Snakker med/treffer hans foreldre flere ganger per uke, og de er barnevakt titt og ofte. Min far bor på andre siden av landet, mamma er død. Snakker med pappa på telefon kanskje en til to ganger i måneden, han har kun sett barnebarnet 5 ganger siden han kom til verden for drøyt to år siden. Hadde kanskje vært annerledes om mamma var i live fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...