Gå til innhold

Hvor mange dager, 2.oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 8 dager igjen til termin her :)

Har ventet leeeenge nå, men nå har jeg egentlig begynt å gi litt opp, har bare vært masse falske tegn i 3 uker nå..

Ble røsket litt i av jordmor i går, så jeg har iallefall 2 cm åpning, men sånn kan jeg visst gå ganske lenge.. *sukk* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager over UL termin, 11 dager over menstermin! AAARRRGGHH

Skrevet

29 dager igjen.... har en del mensensmerter så kanskje d er noe på gang....

Skrevet

15 dager igjen, og superklar for å føde!! Men må vel smøre meg med tålmodighet en liten stund til;)

Skrevet

20 dager å er møkka lei..har gitt opp....

Skrevet

10 dager igjen nå. Føler at jeg går i et vakum, er moden og har 1-1,5 cm åpning,så går bare å venter på at det skal skje noe mer... Har vel laget det så hjemmekoselig for snuppa, at hun tenker at hun bare kan bli inne i magen... :-)

Skrevet

hehe... har igjen hele 85 dager jeg!!! *ler*

Lenge igjen i forhold til de andre her ser jeg.. hehe.. men d er greit, er ikke heeeelt forberedt på fødsel å ting ennå... noe som står igjen å gjøre før jeg er fødeklar :D

Men d blir en dag.. .:))))))

Skrevet

21 dager igjen & såkalt fødeklar :-D

Skrevet

3 dager;) Hadde en følelse av at noe kunne skje i natt, men det gjorde det altså ikke. Skal til jordmor idag, men de skjekker ikke modning. Like greit for min del, det får de ta når jeg kommer på sykehuset, hehe;)

Skrevet

7 dager på overtid. Og 13 dager siden menstermin... Tror babyen har grodd fast..

Skrevet

jippi "bare" 62 dager igjen, og allerede lei.....

Skrevet

85 dager igjen :o) Ikke mye mer som må ordnes nå, det meste er i hus!

Har egentlig vært superenergisk i det siste, men fikk en liten nedtur igår - kjempesliten og lei. Så idag er jeg hjemme fra jobb og slapper av, tror det er viktig å ta kroppen på alvor for tiden :)

Men det er deilig å ha det sånn... nære målet, men ikke så nære at jeg er drittlei, og blir mast på av alle. Men dere er HELDIGE som snart får møte vidunderet deres! :)

Skrevet

3 dager igjen! Og superklar! Kjenner null! Ikke LITT vonde kynnere en gang! Håper på helga:)

Skrevet

26 dager igjen til termin =) Begynner å bli veldig klar..men samtidig er jeg full av sommerfugler i magen...å utrulig spent på det hele!!!;) Drømmer mye om babyer osv..i natt drømte jeg at jeg hadde fått en liten gutt med 5 tenner, å jag hadde ikke klær til han :( stakkars babyen som frøs å frøs...hehe, godt å våkne å se i komoden som er fylt med klær;)

Lykke til alle sammen=)

Skrevet

3 dager igjen. Slimproppen gikk igår, litt moden og nesten 2cm åpning. Kanskje det er min tur snart:)

Skrevet

6 dager igjen her, og her skjer det ingen verdens ting - så hun har vel tenkt til å bli der en stund til da..........sukk.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

19 dager igjen..og jeg er lei nå!!! dessuten er jeg blitt hoven i ansiktet de siste dagene og dette synes jeg er utrolig irriterende..ser jo sååå trøtt ut liksom!!!!!!!!

Skrevet

20 dager igjen, og sprekkeferdig! Har en liten men beinhard mage, så nå er det rett før jeg eksploderer!!! Veldig klar for å treffe lille baby nå ja..

Skrevet

dag nr 2 over termin :(

lurer på om kynnerne mine har noen innvirkning på modningen,

selv om de ikke er så kraftige! venter i spenning...fortsatt!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...