Kjukka Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Når er det vanlig at man begynner å gi kumelk til barna?! Når begynte dere å gi kumelk?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Etter råd fra helsesøster begynnte jeg med det da han var 10 mnd, kuttet da gradvis ut mme siden han spiste fast føde veldig bra. Det gikk helt fint, var ikke noe problem å gå over til kumelk .Han ble heller ikke dårlig i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå