Gå til innhold

Æsj, jeg får ikke sove. . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

fibromyalgien slår meg helt ut og jeg har så smerter at jeg holder på å tilte. .

Sitter her og venter på at smertestillende skal virke før jeg orker å legge meg igjen:(

samtidig så merker jeg at jeg skammer meg sånn fordi jeg har denne sykdommen, i tilegg til kronisk tarmbetennelse i en alder av 22 år.

Jæjæ her sitter jeg og klager, sykdommene mine får meg hvertfall til å skjønne at strekkmerker og hengepupper ikke er noe og sutre over lenger:P

blææærk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke sove jeg heller, har vondter og æsjer over alt jeg også men mine går heldigvis over om en mnds tid!

Har du fått fibromyalgi diagnose vennen? det er da ikke noe å skamme seg over, ikke din feil at du er syk!!

Nå synes jeg at du har hatt din del av sykdommer for LENGST, nå får det snart være nok altså.....! For da være måte på hvor mye en stakkar skal måtte tåle :(

Skrevet

kjære dere to og alle andre som sliter og ikke får sove- her kommer noen gode og varme tanker fra meg som har det veldig bra- og ingen ting å klage over!- med unntak av at jeg er skikkelig dårlig på å legge meg... Men nå skal jeg straks prøve.. å slå av tv-n ...

lag dere en deilig kopp te.. kryp beina opp i sofaen og hør på litt rolig, god musikk.. ønsker dere en god natt- og til deg med Fibromyalgi. Sykdom er ingen ting å skamme seg over.. Ta best mulig vare på deg selv- gjør gode ting- så du får best mulig overskudd....

Sov godt!

klem

Skrevet

Nesten litt misunnelig her altså, men samtidig syntes jeg fryktelig synd på deg:( Stakkars, svangerskapet ditt har virkelig ikke vært en fryd, og jeg hadde virkelig håpet at du skulle slippe oppkast o.l hele svangerskapet. Tror jeg begynte og krysse fingrene for at det skulle gå over når du var 4 mnd på vei eller noe, hvis ikke før. .

Æsjameien, men du får en god beløøning for strevet da:) Har dere bestemt navn *gullfisk*?

Ååå, lukten av en liten baby er helt himmelsk så da må du snuse litt for meg også:P

jada, fikk diagnosen i fjor vinter og jeg ble så lei meg:( Hadde håpet det var noe som skulle gå over, men det gjorde det altså ikke:(

Føler jeg er en vandrene ulykkesfugl som tiltrekker seg all shiten. Gleder meg til sommeren igjen da, i varmen er det sååå mye bedre og jeg hadde knapt vondt i sommer. . :)

Kunne vært værre, så jeg burde ikke klage, og jeg får så sabla dårli samvittighet for at jeg klager:S

Og jeg vet det ikke er min feil, men det er sååå flaut. .:P

Skrevet

Ja dette svangerskapet har vært et rent lite helvete for å være helt ærlig :( men snuppen er frisk og fin så jeg prøver å fokusere på det :)

Heldigvis har jeg H som bare er en engel også så det kunne vært værre!

Eneste som er sikkert er at jeg skal ikke ha omgangssyke ellr kaste opp på mange ååååår når dette er ferdig hehehe..

Beste belønningen :) hun skal hete Lily Marie.. Lily er det H som har bestemt (aldri sett han så bestemt før) og Marie er etter mine 4 oldemødre.

Det beste er at Natalie gleder seg sånn synes jeg :) hun går å nistirrer på alle babyer og forteller stolt foreldrene at hun skal få en egen baby når det blir kald og snø ute hehe.. Så står hun å vugger på vogna her (har ttt den opp og vasket) å sier huuuuuuuuusj baby, huuuuusj.

Skal ikke ha en til snart dere da?

Uffa, har ikke fått med meg det jeg. Stakkars :( har en i familien som har det og det høres absolutt ikke noe godt ut. Hun har hatt god erfaring med alternativ medisin da, prøvd noe sånt?

Og du skal ikke ha dårlig samvittighet for å klage hvertfall! Å ha 2 kroniske sykdommer når man er så ung som det du er er rett og slett bare dritt dårlig gjort!

Hvorfor synes du det er flaut? om noen reagerer på det så er det DE som burde være flaue...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...