Gå til innhold

se her litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje en litt rar situasjon i følge mange:) men kan jo fortelle litt, så kan jo dere si hva dere mener:) jeg er 18 år og gravid, termin 3 april:) gleder meg selvfølgelig kjempe masse! det som er litt "morsomt" da er at mamma`n min også er gravid:) hun er 40 år og venter en liten gutt:) jeg gleder meg til og bli storesøster og mamma nesten på samme tid:) fått mange negative kommentarer osv... men men.. mulig det er veldig negativt...:(

ville bare høre noen meninger da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj hehe. Kanksje en litt merkelig situasjon for dere begge. Men det kan jo være en super mulighet til å knytte et tettere bånd mellom deg og mamman din å gå gjennom dette sammen:) Det må jo være fint å ha noen så nære å dele erfaringer med etterhvert som måndene går.

Lykke til:)

Skrevet

Mitt søskenbarn ble født fire uker etter nevøen sin...hehe, sånt er artig:-)

Skrevet

Hvorfor skulle det være negativt???

Det er absolutt ikke noe å tenke på. De som eventuelt snakker stygt om dere pga det har det ikke godt med deg selv å må sitte å finne på ting for å rakke ned på andre.. for å føle seg bedre selv!

Du er ikke den eneste som er i den situasjon, det har skjedd massevis av gangen før.. og er jo egentlig bare litt morsomt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...