Camillagladiguttensin Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei hei Jeg lurer på hvor mye man får i engangsstønad og når man får det utbetalt. Hvis jeg har termin 24 februar - når vil jeg få det da. Noen som vet??? Og når lønner det seg å søke?
VinterNurk Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hei:) http://www.nav.no/page?id=330 svaret på alt du lurte på
Eline på vei med nummer to Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Hør med ditt lokale NAV-kontor om hvor tidlig du kan levere søknaden, endel nekter å ta i mot søknader som er levert før man er i uke 26. Det er VELDIG varierende behandlingstid på engangsstønaden - noen får pengene etter noen få dager, andre steder er det 6-8 ukers behandlingstid... Og selv om ditt kontor kan si at det skal ikke ta så lang tid, 2-3 uker, så kan det fort ta noen uker lengere... *sukk* Jeg leverte min søknad for 3 uker siden og fikk beskjed om at det kom ikke til å ta mer enn 2-3 uker - vel, søknaden er ikke registert enda og damen jeg snakket med i går sa at det var minimum 4-6 ukers behandlingstid for tiden og at det godt kunne ta lengere tid... Så lever den så fort som mulig du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå