UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Kan jeg øke melkeproduksjonen selv om jeg ikke gir han melk oftere enn han vil ha - altså at jeg bare gir når han vil ha? Eller må jeg aktivt gå inn for å amme oftere?! Synes det er vanskelig å få til med to andre unger som også skal ha oppmerksomhet på kveldene...er på kveldene det er "tomt". Eller regulerer det seg selv?
Skilpadden Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du pumper deg i mellom ammingene vil du øke produksjonen, og så kan du gi babyen flaske etter kveldsammingen. For eksempel.... Etter at jeg fikk mitt første barn pumpet jeg alltid på kvelden før jeg la meg for å ha litt ekstra. Det var etter at hun hadde begynt å sove noen timer på natten.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Kjøp deg noen poser med maltekstraktblokker og spis noen sånne per dag i noen dager. Det funket for meg og økte i løpet av noen få dager.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Pumping funker ikke...om det så er fullt opp kommer nesten ikkeno ut =(
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 De høres ikke noe gode ut =P Kresen jeg! Smaker det da?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2008 Uæææ...liker jo ikke te engang jeg! Jaja, får heller prøve å amme oftere i hele mårra ettermiddag/kveld når gubben slutter tidlig! Tusen takk for gode råd forresten! =)
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 maserer du godt brystvortene før du begynner å pumpe da? til du kjenner melka kommer!? Du kan også prøve å pumpe litt rett etter amming, da stimulerer du puppen til å produsere mer melk... det kommer nok ikke noe melk ut da, siden det sikkert er tomt etter amming. Men det kan kanskje hjelpe! Men ikke gi melka du pumer ut til barnet. Frys den heller til senere! Om du gir barnet det du pumper vil den bli mett på det, og trenger ikke mat fra puppen igjen! Så da har du kommet like langt!! Sover barnet hele natta kan det også være lurt å pumpe en gang på natta en periode!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå