vips-77 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Eller mest fengende?? Trenger forslag.. Gammelt og nytt
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 He, he!! Spørs til hva da... Jeg liker alt av P!nk.. eller tenkte du barnesanger? Da er kyllingen av Prøysen min favoritt... http://www.kylling.no/Article.aspx?artid=9382&bgstyle=paint&mnu1id=4504&mnu2id=4535&mnu3id=&mnu4id= Når det gjelder fengende sanger, så må jeg nok innrømme at det rykker i rockefoten av alt fra 80/90 tallet...
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 vell vell.. jeg er Iron Maiden fan da.. hehe.. så..alt av di;) oog..fineste? nå vet jeg ikke helt hvordan sjanger eller sånn du tenkte på da.. men Richard marx "right here waiting for you" og "hold on to the night", mannfred mann "questions" er jo fiiine sanger da:) ellers må jeg si meg enig med ovidia, 80 tallet var supert med tanke på musikk er så mange fine og fengendes sanger at det er vanskelig å si hvem jeg liker best;p
edvina har fått en gutt Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Wicked game- chris isak(den med helena christensen) dette må vel være en av favorittene... eller A-HA - Hunting High And Low Duran Duran - Ordinary World Bon Jovi- Always Madonna - Vogue denne er søt minner meg om barndommen Wilson Phillips "You're in Love" 1990 og denne Shakespears Sister # 1 Stay Sam Brown - Stop en litt nyere Evanescence - "My Immortal"
birrisj05.02.09 Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat nå hører jeg på Colbie Caillat - Capri Koselig tekst
vips-77 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Tenker på alle slags sanger, liker det meste men er bare så lei av alt så trenger litt ideer
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Å ja... Da hadde jeg komplettert samlingen med noen av disse: Amy MacDonald Bertine Zetlitz Mika R.E.M P!nk Venke Knutson Bruker du iTunes? I såfall er det jo lett å finne de populære og kjente sangene der. (Ellers er Limewire å anbefale...) Alle de jeg har listet opp, er de jeg har flest sanger av på min iPod, de gjør meg rett og slett i godt humør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå