Mamman_til_Adine <3 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Ligget med mye mensenmurringer nå. Å nå når jeg la meg ned me dataen, så kjenner jeg skikkelig stikking bak i korsryggen. Akkurat som en nål som stikker meg regelmessig. Er i uke 36+3. Har tatt avføringstabl igår pga forstoppelse. Sittet mye på do idag. Kan dette hatt en effekt? Hva kan dette bety.? Det er vell ikke tegn på at noe skal skje?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 ring til jordmoren din, da får du rette svaret kan hende hun vil se på deg, men eg har vel ikkje hatt "nålstikk" i ryggen under fødselen eller rett før, har forresten fått 3 barn som var født i uke 36+0 d går helt fint om noe er på gang nå , barn født etter uke 35 er regnet som fullgått...
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 venter litt, ser om de kommer tilbake. Om de kommer regelmessig kan jeg vell begynne å lure Kanskje jeg skal springe meg en tur, eller støvsuge. Hehe :-) takk for svar
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 heh... ja det har eg også vurdert:) (er ikkje gravid no) men skal fortelle deg at det er ikkje verdt det, og om kroppen din er sliten vil ikkje fødselen sette i gang heller, med min nr. 2 stoppa hele fødselen opp, i 2 dager, vart sendt hjem (med 4 cm åpning) var hjemme en natt, for å haste til sjukehuset igjen å få lille prinsessa våres, det gikk veldig fort, berre 2 timer (så kan vel egentlig ikkje kalle det for en fødsel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå