Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit hvor jeg kan bestille eller får kjøpt dette?

Har en dra-ut-seng som selvfølgelig ikke har standardmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner noen som fikk bestilt det på Barnas Hus. Ellers finnes det faktisk mange forskjellige størrelser rundt omkring -

Hvis du kjøper en som er litt for stor skal det visst være lett å skjære til madrassen med vanlig kniv. - Du bare tar den ut av trekket sitt og legger den inn igjen etterpå. Et alternativ (kanskje det billigste ) er å kjøpe en skumgummimadrass (f.eks på Jysk e.l) og få den skåret til slik du vil ha.

Men i mange barneutstyrsforretninger kan man også få bestilt etter egne mål. HVis du ringer et par steder der du bor får du nok napp. Dette tror jeg er en vant problemstilling for dem, ettersom de fleste som får brukt seng/kurv vil skifte madrass og da er det jo mange ulike mål ute og går...

• 1 måned senere...
Skrevet

på kid kutter de det til for deg:)

I alle fall på kid i drammen. Vi kjøpte der.

Skrevet

Har samme problemstilling selv, men har også hørt at det går ann å spesialbestille flere plasser. Kan jeg spørre hvilken seng det er? Ble så nysgjerrig.

Og jeg legger på et tilleggsspørsmål her hvis det er lov -har hørt at madrassen ikke kun bør bestå av skumgummi, men at den også bør ha et lag med ull eller noe øverst. Stemmer dette??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...