Gå til innhold

Odin, Eirik eller Magnus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sitter med disse 3 som alternativ i kveld. Vil gjerne ha litt hjelp til å ta et valg. Har blitt rimelig blind etter å ha diskutert guttenavn i månedsvis uten å føle at vi kommer særlig nærmere en avgjørelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eirik :)

 

staut norsk navn som også fungerer i utlandet. det er vårt navn nr 2 på lista :)

Skrevet

Jeg har Eirik som mitt favoritt-guttenavn (men tror vi får jente da)

Mannen min vil ha Odin. Morsomt at dere står med begge favorittene våre :-)

 

Jenta vår skal hete Oda:-)

Skrevet

Liker ikke Odin. Eirik er nydelig, Magnus en god nr 2:)

Skrevet

Vi har en Magnus og venter en Eirik (tror jeg) så det sier vel seg selv at jeg holder en knapp på de to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...