Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har møtt en fyr som jeg prøver å bli bedre kjent med. Han er sjarmerende. Men sexlivet fungerer ikke - for meg. Har hatt to korte forhold før - og da har jeg hatt kjempebra sex. Mannen jeg nå har møtt er eldre enn meg, over 50 år. Han har vel fått det litt slappere der nede. Som regel må han kaste seg over meg (uten forvarsel) i løpet av natten når det er mer kraft der nede. Ok det kanskje, men jeg kjenner jo nesten ikke at han er inne i meg.... Uff. Har tenkt at kanskje tar det seg opp :-) - og det finnes jo hjelpemidler. Men...er det egentlig lurt å å satse på ham når det ant finnes andre (bedre?) menn? Han har noen andre sider som ikke er så fine også.
Jenta_00_ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 sex er viktig i et forhold, i hvertfall for meg, men samtidig er det jo ikke alt Men om du er en person som er glad i sex og intimitet er han nok ikke den rette.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 For meg hadde det ikke funket..... Sex er ikke alt, men jeg har heldigvis en mann som jeg er seksuelt kompatibel med, han er like glad i sex som meg og vet hvilke knapper han skal trykke på for å si det sånn. Før jeg møtte mannen min hadde jeg en flørt med en snill, kjekk mann som hadde masse bra ved seg men vi passet ikke sammen seksuelt. Nå ble det ikke oss to pga avstand, men jeg tror jeg hadde blitt ganske frustrert etterhvert ja..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Det kommer aldri i livet til å fungere. Du kommer til å begynne å irritere deg noe voldsomt... Jeg hadde en x som hadde lang, men tynn pikk - det ble en kortvarig affære for å si det sånn
blirjegsnartmamma Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 For meg betyr det mye.. Ikke alt, men det kommer til å gnage på deg etterhvert, hvis det ikke gjør det alt. Og en dag vil han ikke lenger bruke hjelpemidler...... Skal du da si at han ikke tilfredstiller deg, eller "late som" at alt er bra mens du tar saken i egne hender bak hans rygg?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Høres jo trist ut at det skal være sånn i begynelsen av forholdet! Det lover ikke bra for fremtiden!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 nei kjære vene deg det hadde ikke jeg holdt ut hvertfall. en må jo kunn aha sex "når" en vil liksom. og sex er viktig. Jeg var sammen med en med veldig kort penis, og det ble også e kort forhold, for første gang i mitt liv måtte jeg fake, ikke orgasme, men bare at jeg kjente han liksom. Han trodde han støtet innerst mange ganger... uff... hehe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 HI her. Tusen takk for fine svar! Sex og intimitet betyr mye for meg. Og jeg har hatt altfor lite av det i livet mitt. Så nå er jeg ganske seksuelt frustrert. Har jo blitt glad i denne mannen. Har prøvd å tenke at hvis det fungerer ellers så kanskje kan jeg klare meg uten et bra sexliv. Men bør jeg nok innse at det blir vanskelig.
susemor-3 små Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes det er veldig viktig at sex-livet fungerer ganske greit for begge parter, enten det nå er flere ganger daglig, eller et par ganger årlig, hehe - så lenge begge trives med det... Den sexen du beskriver, høres for meg ikke ut til å være sånn jeg hadde satt pris på i hvert fall. I tillegg sier du at det er flere sider du ikke synes er så fine. Tror jeg hadde betenkt meg litt. Men lykke til uansett:-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg syns ikke det er så viktig jeg....så det hadde ikke vært det største problemet mitt for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå