Gå til innhold

Noen som kjenner til Belfreys Pub i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de matservering og hva serverer de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det har de.. litt typisk engelsk mat som "fish and chips" og hamburger og litt sånn ;) kjempe bra service og koslig ansatte

Skrevet

Takk for svar!!! :D

Tenkte å overraske min kjære med fotball og øl på pub på lørdag, og lurte på om jeg skulle ta han med dit. Han elsker engelsk fotball over alt på jord skjønner du:)

Men hjemmesidene til Belfreys var ikke helt ferdige, så fikk ikke så mye info derfra. Hvordan er innredningen der da? Går det an å finne seg et koslig sted å sitte og spise mens man ser fotball på storskjerm?

Skrevet

Du er også sammen med en fotballfanatiker ja? hehe! Altså jeg vet ikke hvordan det er når de viser kamp.. men i første etasjen har de en del koslige bord.. oppe er det innredet i typisk brun pub stil med bilder av diverse britiske kjendiser og morsomme slagord :) nede har det vært null lys nede (det er åpent i helgene og kveld) når jeg har vært der :P men er en del bord og storskjerm har jeg fått med meg

Skrevet

Hehe, ja fotball er religionen hans. Så her er det Manchester United for alle penga!! Så da skal svigermor sitter barnevakt på lørdag mens jeg overrasker med bytur, øl og fotball. Det MÅ jo bare bli bra:) Men er litt usikker på hvilken pub vi skal dra på, må jo være en som er United-vennlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...