Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Personlig ville jeg gått for Eirik, men de er vel levelige alle sammen siden dere vurderer dem?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Nei, selv om vi vurderer dem i kveld er det ikke sikkert de føles levlige i morgen. Vi sliter virkelig med navn denne gangen.
prebs Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Vile tatt Eirik! Magnus er kjempefint, men mye brukt nå. Odin er jeg ikke så glad i.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Gutten min har to navn, hvor det ene er Magnus, og han lever i beste velgående på 15 måneden )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg wer litt subjektiv her da, for jeg har i all min tid hatt lyst til å kalle en evt.sønn Magnus, men så møtte jeg mannen i mitt liv og han heter Magnus, hehe. Blir litt for dumt å gå for junior-varianten. Men jeg syntes alle navnene var fine jeg i denne rekkefølgen: Magnus Eirik Odin
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Tja,nicket mitt sier vel alt?magnus høres altfor pinglete ut! Eirik er kjempe kult,om vi får gutt neste gang så skal vi ha det navnet:)Odin e et sterkt navn. Derfor vi valgte det.Gutten min er stor og sterk men snill som dagen e lang!Lever opp til navnet!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Magnus er et flott navn! De andre synes jeg ikke noe om (Erik derrimot, det er fint).
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Det er kjempefine navn alle tre, så det kommer mest an på hva som er etternavnet syns nå jeg! Det er viktig at det er en fin rytme eller klang i hele navnet. Er det et kort etternavn eller et langt, hvilken bokstav begynner det på? Er det evnt to etternavn?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Elsker Magnus navnet jeg! Det skal min sønn hete om jeg får en til! De andre liker jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 Synes alle var fine jeg! Men ville personlig valgt Eirik, eller Erik ville det blitt for meg.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Erik eller Magnus. Fine. Men IKKE Odin. En liten fin baby med det navnet...skurrer. Passer til en St. Bernadshund. Men de to andre var fine
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 Heh,ser heller rart på de som velger Odin som hundenavn! Kalle hunden sin opp etter en norrøn gud...patetisk og rart! Odin er et sterkt navn,og det passer helt klart til gutter ikke hunder! Blir som å kalle en hund for einar eller elisabet!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #18 Skrevet 2. oktober 2008 Hadde gått for enten Odin eller Eirik.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #19 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde valgt Eirik,men Odin er også et veldig maskulint og pent navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå