Gå til innhold

laang behandlingstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk beskjed når jeg var på nav og søkte os og div andre greier at det var minimum 12 uker ventetid. og jeg fikk i mellomtida gån på sosialen.

Syns det er så utrolig nedverdigende. og har ikke lyst å gå dit! det er snakk om ett lån på det jeg skal få fra nav til jeg får det fra de. og enda må en igjennom samme prosedyre som en sosialklient. med søknader og framleggging av bankutskrift etc.

Og i mellomtia hoper regningene seg opp...

Jeg skal på ett jobbintervjue i morra,og håper å få meg jobb. vet ikke hvor jeg gjør av minstemann mens jeg jobber.men det får jeg finne ut av da. orker ikke tanken på å gå på det forbaska kontoret og tigge..

Flere som føler det på samme måte? eller er det bare i denne kommunen det er så lang behandlingstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

det er nok maks 3 mnd behandligstid hos nav over alt.

var sånn med meg også. tok litt iver 2 mnd hos meg. og eg måtte spør nav om sosialtrygd. men det hadde eg ikke krav på i og med eg hadde søkt på os. spørte dem hva eg da skulle leve av i mellom tiden. og da fikk eg eit lån. måtte legge frem regninge som måtte betalest og alt det dere tullet.fikk heldigvis os rett før jul i fjor. 15 des fikk eg. da fikk eg rundt 32 000 fra dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...