Reveenka Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Nå er jeg sånn passe sigen etter en maratoninnspurt på jobben siste uka - et par doble vakter, mann på ukeskurs i Frankrike(hehe, jeg skriver alltid sånne kurs på kontoen for guttetur så har jeg litt tilgode, smart sant?) og så STOR flyttesaju på jobb i dag c",) Nå har jeg fortjent en liten kald en i sofaen og beina på bordet!
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hepp!! Jammen fortjenter du en pust i bakken ja:=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 phu.... ble sånn passe svett av og lese jeg... Ja du har fortjent en kald liten sak i sofaen;-) Hyggelig å se deg igjen forresten.
Karomamma Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Heisan sjøl!! Eller god natt, som jeg dessverre må si akkurat nå. Sees snart
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Synes du jammen fortjener 2 kalde jeg:-) Litt av noen dager du har hatt nå!!!
Reveenka Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 Det har vært slitsomt, men utrolig spennende og morsomt! Det gikk på skinner, vår avdeling flyttet på halvparten av tiden som var stipulert! Jeg skulle vært avgårde som nr 1 av alle, men de på naborommet sneik i køen fordi det ble litt kål i startgropa på vårt rom - men vi kom inn som en god nummer to! Og best av alt - alle kom seg helskinnet over - det var den store skrekken...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Ja det vil jeg tro er en absolutt fordel, med tanke på det du jobber med;-D Det er jammen jeg glad for også!
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Høres veldig hektisk ut.Håper du fikk ladda batteriene i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå