Gå til innhold

Den byturen kunne jeg bare spart meg for!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på et kjøpesenter i Sandnes, Kvadrat. Jeg skulle ha kortarma body, strømpebukser (som passer til barn som er litt godt i hold), og noen babytruser. Alt til lillebror på 14 mnd.

Jeg tenkte kanskje at kortarma body var vanskelig å oppdrive på denne årstiden, men fant ingen! Ingen truser heller! Og jeg var på mange mange butikker. Alle på kvadrat. Og jeg ble så forfjamset og irritert at jeg gikk fra sørbø uten de gode strømpebuksene.

Får ta en shoppingrunde på et annet senter neste uke. Blir uten tvil uten barna =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vittig at du skrev du var på Kvadrat.. Jeg trodde du bodde langt fra meg, men bor ikke så langt fra hverandre da.. Selv om det nok blir ett stykke.. Men jeg trodde du bodde mye lenger inni/oppi landet..morsomt:)

Ikke så morsomt at du ikke fant deg noe klær da, når du var på byen.. Trodde det var så mange bodyer jeg.. hele året..

Skrevet

Hvor bor du da?

Jeg bor i Sirdal. Så kjører jo et stykke til kvadrat, men er oppvokst på kvadrat. Lurer på hvor mange tusen kr jeg har lagt igjen der i mine yngre år og ikke minst nå =)

Ja jeg fant jo noen da. Mest i str. 50. Skulle hatt 92 evnt 98. Men jeg fant 2 stk på sørbø, og jeg hadde skjems hvis ungen min gikk med dem. Jeg tar en tur på ellos eller hm.no..

Eller jeg tar en tur på Røff og tøff på M44, fant noen kjempefine der for noen uker siden.

Skrevet

Har sendt deg en pm..

Skrevet

Har svart også he he =)

Skrevet

Jeg vil også på kvadrat:-)

Pleide å være der masse før, men nå blir det jo litt langt;-)

Skrevet

He he ja blir gjerne det. Jeg liker så godt å gå på scala i midtetasjen og spise fra salatbordet. Det er favoritten. Har ei venninne, og er vi usikre på hvor vi skal, vinner salatbordet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...