Gå til innhold

Flere enn meg som har dilla på merkeklær til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig blitt helt hekta! Barnet mitt har nå ekstremt mye Ej Sikke Lej, Molo, Moon Kidswear, Katvig, Ida T++++

Og selvsagt alt av Reima utstyr.

Og nei, vi har ikke god råd, jeg bare velger å kjøpe ting til barnet mitt og velger bort meg selv i noen måneder. Er jo så mye kult!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja helt enig, jeg syntes dette er skikkelig kult, kjøper nesten bare merkeklær jeg, men sper på med litt name it, mexx, brubaker og sånn slik at folk ikke skal reagere på alle merkeklærne til poden, blir flaut med for mye også....

Skrevet

I min verden er det sløseri.....

Og jeg har god nok råd :-p

Synes faktisk at noen av de merkeklærne er grusomme!

No Name har en del fint. Ellers funker både cubus, h&m og lindex for meg. Men har skikkelige sko og ytterklær/dresser!

Skrevet

Jeg synes at slikt bare er tull!!! hva i pokker er vitsen med og kjøpe merkeklær til mange 100 kr når de bare kan brukes i noen få måneder???

Å nei, jeg er ikke misunnelig jeg har råd til og kjøpe det jeg vil til mine barn.

Skrevet

Har vanvittig mye merkeklær til sønnen min, men det er fordi jeg har kjøpt og fått brukt. Flirer godt når jeg ser klær til flere 100 kr plagget i butikken, og vet at jeg har kjøpt ting i akkurat samme merket til 10 kroner plagget. Det føles godt å gjøre kupp. Jeg er ikke opptatt av merker, sønnen min har både og, men alt er kjøpt billig, merke eller ei. Nyter virkelig å gjøre det billigst mulig nå som han er liten. Dagen kommer fort nok da han KREVER å få både sånne og slike merker, og da nytter det ikke å kjøpe brukt. :)

Skrevet

Både mannen min og jeg har veldig god råd, men å ha "dilla på merkeklær"????. Jeg kjøper Reima...ellers kjøper jeg det som er fint/søtt til tvillingene våre. H&M, Kappahl etc...fungerer supert. De rekker jo ikke slite så mye som en søm før plagget er for lite.

Dessuten synes jeg klær fra "merkebutikkene" er utrolig upraktiske. Masse skjorter, vester etc... Jeg vil ha klær som tvillingene mine kan leke i, være myke og gode.

Men for all del....hvis noen har behov for å "vise" at de har penger...ja, da får dere kjøpe merkeklær. Jeg bryr meg ikke om det.

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke deltar i det merkehysteriet! Er så glad for at jeg heller ser på hvilke klær som er fine, uansett hvor de kommer fra, og ikke hvilket navn som står på dem. Jeg er ikke opptatt av merkeklær til meg selv engang.. men det betyr jo ikke at jeg ikke kjøper det om det er merkeklær.. jeg bare går ikke etter merkeklær, og det er så deilig å slippe det!

Skrevet

Jo jeg kjøper merkeklær :-) ikke bare merkeklær men kanskje fiftyfifty. Vi har en del fra esprit og mexx, og noen plagg fra molo, katvig, noaddedsugar, brubaker, petit bateau osv... Men det er jo mye kult fra h&m, lindex og kappahl også :-) Innså plutselig at jeg har mest merkeklær til poden :-p

Skrevet

Kjøper litt av hvert,det somjeg syntes er fint handler mesteparten av klærne på H&M fordi jeg liker dem og så er det jo bare bonus at det er så billig,kjøper litt reima ytterklær,og gode sko,ellers syntes jeg ofte det er myyyye stygge klær bland disse "merkeklærne" rett og slett så hadde jeg ikke villet ha det om det ble kastet etter meg,aner ikke merket men frotestoff med striper og prikker i brunt og orangsje,æsj det var liksom sånn de hadde for 25-30 år siden til barna.

Kjøper det jeg liker noe dyrt noe billig er ikke opptat av at det må være merke på det.

Skrevet

Har så pass med penger at jeg ikke trenger å vise at jeg har råd til ditt og datt ved å kle opp ungene. Det som betyr noe er at klærne er fine. Heldigvis synes jeg de har mye fint på H&M, Kapphal og Cubus.

Men så har jeg fått helt dilla på Next klær også da... Jenta mi har sikkert tre ganger det hun egentlig trenger. De har bare så utrolig mye fint! Men det blir mest brukt da siden Next ikke sender til Norge og man dermed må kjøpe second hand om man ikke skal dra til england...

Og så elsker jeg Reima klærne... ungene har to dresser hver til hver sesong + jakker m.m. Men det meste er kjøpt på salg.

Skrevet

Nå har ikke jeg på langt nær råd til noe annet enn å vindusshoppe på denne siden, men sjekk ut www.childrensalon.co.uk jenter! :D

Skrevet

Og poenget med innlegget var???

Skrevet

Trenger du briller Trollemor? Hun lurer på om det finnes andre som også har dilla på å handle merkeklær. Synes det kommer greit frem i overskriften..

Skrevet

Nei, jeg ser helt fint... Jeg kan også kjøpe merkeklær og elsker å handle fine klær til snuppa... Men, for meg blir det litt merkelig og fortelle verden om hvor mye jeg elsket å kjøpe merkeklær til ungene...

Det var mitt poeng anonymscmanonym!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...