Gå til innhold

Hva har dere på dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye man skal lure på:o)

Her sitter jeg i en stygg orange singlett og ei svær grå fleecemorgenkåpe. Skikkelig hjemmeantrekk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorte sokker, grå bæstemortruse, hvit undertrøye (av den gode gamle sorten), dongeribukse og en grå hettejakke. Ikke helt min stil altså, men kjører enkel stil om dagen.

Skrevet

Hahaha, jeg har nettopp dusjet så jeg har ikke på meg mer enn morgenkåpe og laaaaange ullsokker. Her er det fritt frem, hehe;-)

Skrevet

Brun og sort rutete pysj bukse og sort singlett....slapper godt av i sofaen=)

Skrevet

Truse, ammebh, ei stygg grå joggebukse uten strikk eller tau i livet, så den detter av meg hver gang jeg går mer enn 5 skrit, og en svart singlet

Skrevet

hvit tanga med diamaneter på:P grå tights, bh med svarte å hvite striper og en rosa singlett..

Skrevet

å foresten rosa deilige myke sokker

Skrevet

Jeg har på meg en champagnefarget topp i empirestil som er litt utringet. Hvite silkebukser. Barbent.

(jeg har akkurat prøvd noen gamle klær for å se om de fortsatter brukelige. Er på vei opp i joggingsen igjen...)

Skrevet

nesten så jeg kledde av meg klærne bare for å kunne si at jeg ikke hadde på meg noe.

Skrevet

Jeans, Kari Traa sokker (kaldt på gulvet), en brun tunikaaktigtoppsakting, og verdens mest irriterende ammebh...

Skrevet

Oi.....litt av en respons på et heller dustete innlegg. Mange som kjører "kosestil" her:o)

Skrevet

det skal du bare drite i..

Skrevet

Sort undertøy, mørk grå tights, grå tynn mammagenser, hvit og grå rutete tunika og grå sokker :)

Skrevet

Har på meg en skjorte mamma gav meg da jeg gikk gravid for å "vokse i", har på meg gubbens superundertøy (bukse..UTEN GYLF..denne gangen...) Og sokker som egentlig skulle ifølge reklamen av de holde beina mine varme, mens de nå egentlig er iskalde..brr... og undertøy da..

Tar det slækkt i dag..som vanlig.. :)

(har en meget tålmodig ektemann..he he)

Skrevet

Har på meg sort blonde truse og mannens morgenkåpe

Skrevet

HIHI! Det minte meg om gode gamle Mirc dagene.

Typisk at en gutt spurte "ja, ok...Hva har du på deg nå da..Og har du gjerne lyst til å ta det av deg, bare sånn for å lufte deg liksom..?"

HAHAHA!

Jo, men jeg har svarte sokker,svart bukse, svart singlet og en svart/grå bluse/skjorte (ganske cool egentlig), og hvis du lurte på undertøy så er trusa og bhen svarte de med.

Og en svart lue...Prikken på i'en.

Skrevet

Brun velour bukse, hvit og grønn singlt og en gammel svart cardigan:-)

Skrevet

Frekkt.. Høres ut som om du kunne glidd rett inn en samtale på IRC.

Skrevet

Men Stiki da :) Du som ellers er såå glad i å prate om klær?

Skrevet

Svart dressbukselignende bukse, hvit singlet og hvit topp utenpå.

Skrevet

Boxer, ammebh, slitt treningsbukse og ei gul t-skjorte....føler meg bra fin!! hehe

Skrevet

en blek gul topp/singlet, svart joggebukse ogsvarte sokker. og selfølgelig undertøy; gul hello kitty hipstertruse og svart og grå stripete bh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...