moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skulle kanskje lagt meg under dyna igår når barna var i bhg og jeg hadde vondt i halsen. Jeg burde hørt på dere og gått å lagt meg!! =) Men i steden skulle jeg plent i alle fall rive litt tapet. Og nå sitter jeg her under ullteppet og fryser. Har så vondt i halsen at jeg nesten ikke kan svelge, er tett i nesen og i hodet og er slakk.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Offda det var ikke bra.. Håpe det går fort over!!! Du må ha god bedring, og ligge og bare bli frisk i morgen når barna er i b.hagen!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Sjansen for at jeg bare ligger å blir frisk imorgen er vel like stor som at jeg får sove hele natten.. Hm og den sjansen er ikke så stor for jeg har 2 stk barn som hoster. Men de er ikke slakke og har ikke feber, så jeg sender de i bhg, så får jeg heller hente de tidlig hvis de blir dårlige. Jeg får prøve å bare sitte i stolen eller kanskje legge meg igjen når jeg kommer hjem hvis jeg er helt utslitt. Jeg er sånn også som når det svirrer litt og er litt svimmel og sånn. Du vet? Super forklaring =)
blond Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Sår hals er så vondt! Du må drikke honningte med sitron og evt hvitløk i. Pass på at vannet ikke er kokende når du har i honningen. God bedring!
katta og co Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Uffda! Bli frisk snart og god bedring:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har halsbetennelse, men det er virus så får ikke medisiner. Jeg må bare gå rundt og ha vondt.. Det blir ikke noe tapetriving idag, jeg skal sitte her i stolen til jeg skal hente barna om ca 2 1/2 time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå