Oss3:) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 På mandag fikk jeg positiv test, og jeg er så glad!! En vanvittig god følelse. Jeg tar meg selv i å smile hele tiden Foreløpig utregnet termin er 9 juni. Jeg gleder meg til å dele erfaringer og ha et nettverk her Foreløpig kun ømme bryster og luft i magen. Når er det vanlig at kvalmen begynner? Håper selvfølgelig jeg slipper det, da både mamma og svigermor var friske
BabyBlue Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Velkommen,Gratulerer og masse lykke til Jeg har vært kvalm nå i 3 uker, og er 8 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 hei og gratulerer:)) det er ikke noen fasit på når kvalmen kommer...kanskje du er en av de som ikke har noen kvalme:)
Oss3:) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Takk Får håpe jeg er en av de som slipper ja Lykke til dere og!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg testet selv positivt på tirsdag,og har "selvutregnet" termine 5.juni Men jeg tør ikke å "avsløre" meg riktig enda,da jeg ikke har sakt noe til mine venner som også er på BIM'n å sniker ;p Jeg har vært "plaget" av luft i magen,og TRETTHET! Helt utrolig...trettheten ble bare kastet over meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå