Sessa ruger igjen... Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Han begynte plutselig i natt, la seg over på siden og spente hele kroppen, bøyde hodet bakover (som om han skulle snu seg) og sovnet med ansiktet plantet i kortenden på sengen. Han har lagt seg sånn når han har sovet flere ganger i dag. Akkurat sånn holdt storesøster på en stund også, og hos henne fant vi låsninger i hofte og nakke... Det virker jo ikke som om lillegutt har noen låsninger, han er bare blid og fornøyd og beveger begge sider av kroppen likt og snur hodet godt til begge sider.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Sånn var min og, men gjorde det også som våken. Forklaringen jeg fikk var for tidlig fødsel (bare tre uker da, men dog). Noe med at de kan få en slags spasme når de blir lit eldre, om muskulaturen ikke har fått utviklet seg 100% før de blir født. Men jeg aner ikke om det stemmer, eller kan være tilfelle med din.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Gutten min ble født 11 dager på overtid, så det er nok ikke det. Huff, håper dette går over altså!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hehe, ja da så =)) Det går nok over. Kan være noe så enkelt som at han begynner å bli litt bevisst på sin egen kropp og har funnet ut at det er godt å ligge sånn å strekke seg. Men selvsagt, om han ikke slutter eller begynner å vise tegn på å plages ellers (spising, sutring) er det jo greit å få det sjekket. :-)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Du kan jo sjekke www.kiss-kidd.no, men sikkert lite sannsynlig hvis han ikke har andre symptomer.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat sånn sover lillemann her hver natt, han er nesten 9 mnd nå! Tror nok de sover sånn fordi de liker det. Han lå sammen med oss her ei natt da han var syk, da lå han sånn i vår seng også.
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2008 Det ser jo forferdelig ubehagelig ut!!! Frøkna hadde vel noe kiss, men jeg kan ikke skjønne at han kan ha det...De kan vel ikke få det plutselig etter 11 uker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå