vips-77 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Eller mest fengende?? Trenger forslag.. Gammelt og nytt
Lykke Li Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Poison - Alice Cooper Highwayman - Johnny Cash, Willie Nelson osv Everything - Michael Bubley Fever - Tone Damli Aaberge What's on your mind - Madrugada Falline - Jack Johnson Fuck Forever - Babyshambles (pluss Albion) Crazy - Gnarles Barkley Goodnight Moon - Shivaree Henry Lee - Nick Cave Seaside - The Kooks (+ I already miss you + flere) Life is wonderful - Jason Mraz (pluss nesten alle han har) In the Sun - Coldplay feat. Michael Stipes (han i R.E.M - live) Jimmy gets High - Daniel Powter Kom Igjen - CC Cowboys (pluss de andre de har) My, my, my - Rob Thomas Thief - Our Lady Peace (pluss "Clumsy - 4 am") Minor Majority (de har så mange fine sanger) The Story - Brandi Carlile What else is there - Røyksopp You say - Lisa Loeb 9 crimes (fra filmen Shrek) - Damien Rice Apologize - Timbaland Breathe - Anna Nalick Baby Mine - Alison Krauss Vet ikke hva du var på jakt etter jeg, men når jeg begynte, klarte jeg ikke stoppe =) Jeg ser det er alt fra de mest sukkersøte til de rocka låtene her, men men...Håper det var noe hjelp i dette =)
Frk. Sol Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Lentil - Sia Runaway - Live Alive - Pearl Jam Harvest - Opeth (overraskende behagelig av et black metal band:) In my time of need - Opeth Easy like sunday morning - Faith no more Crazy - Seal Like the way I love you - Melissa Etheridge Wind of change - Scorpions Zookeeper's boy - Mew
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Hei! Jeg synes disse er fine:) Little Girl - H-blockx Forever - Kiss Poison - Alice Cooper Teardrop - (Husker ikke) Underneath it all - Gwen Stefani Blades of Glory - Bo Bice If you steal my sunshine - Len Seasons in the sun - (husker ikke) Going under - Evanescence Feel -Robbie Williams Husker ikke hvilke jeg synes er mest fengende i farten:)
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 The River - B Springsteen Streets of Philadelphia - B Springsteen Colombus - Kent Sômnen - Kent Starlight - Muse
Frk. Sol Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Seasons in the sun - Terry Jacks Teardrop - Massive Attack Så vet du det:)
snellapella Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Hvilken sang er det Anna Nalick har da? Hvor har jeg hørt den før?
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Days of confusion - Starbreaker Ready to fly - TNT Det er to av mine favoritter.
Popelko Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 axel rudi pell - silent angel mark (husker ikke etternavnet)- hes my son enigma - gravity of love
snellapella Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Mark Schultz heter han. Måtte laste den ned nå :-)
Lykke Li Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Hun synger "Breathe" el Just breathe", tror du finner den på begge søkeordene. Den er nyyydelig!!! Men jeg vet ikke hvor du har hørt den før, det var en venninne av meg som hadde den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå