*kuligjen* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Idag da jeg skulle pumpe før jeg skulle dra på trening holdt jeg på i lengre tid, å alt jeg fikk ut fra begge puppene var 25 ml. Syntes brystene mine føles mer "slunken" å lurer på om jeg begynner å få mindre melk. Mini er forresten bare 10 uker. Lurte derfor på å introdusere mme til han slik at han kan få dette når jeg er borte i blant. Men hvordan blir det på magen hannes. Skal jeg kjøre på med en introduksjonsfase for at magen hannes skal bli kjent med mme? Hva anbefaler dere som har erfaring der ute?
ani84 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg delammer,så sønnen vår får begge deler fordi jeg studerer på deltid. Sønnen vår er nå 4 mndr. Før studiene startet opp igjen bestemte vi oss for å gi han mme ett par kvelder,mens jeg var hjemme. Da så vi jo at flasken fungerte,og fikk vurdert hvordan magen hans tok imot mme. Han hadde vondt i magen innimellom,men avføringen kom greit ut. Nå som jeg er borte innimellom så går det helt fint. Gjør som oss å gi han mme i morgen eller noe sånt,så prøver du igjen dagen etter. Da kan du jo vurdere selv hvordan du synes han er:) Ta litt malt oppi:)
*kuligjen* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Takk for svar Da skal jeg prøve det!
propelle Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Trener du mye? Ut fra ting jeg har hørt, kan det påvirke melkeproduksjonen når man ammer. Mange som anbefaler å vente til det har gått 6 mndr. før man begynner å trene særlig hardt. Men alt dette er sikkert helt individuelt. Likevel, det å ta det litt med ro hjelper som regel godt på melkeproduksjonen.
*kuligjen* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Nei dette var andre gangen jeg trente. Så trener ikke mye nei. Ellers tar jeg livet med ganske stor ro, så skulle ikke tro at det skulle påvirkemelkeproduksjon, men man vet jo aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå