Gå til innhold

fra når

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra hvilke uke skal man kjenne spark/beveglese hver dag?

Er i uke 23+6 nå og i dag kan jeg ikke huske å ha kjent noe! Har kjent siden uke 11 men ikke regelmessig da så klart. men de siste 5 ukene så har jeg kjent liv hver dag.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt fra uke 27-28.

er 27+1 på vei å har virkelig begynt å merke mønster på mini nå.. så det kan nok stemme. men vi er jo så forskjellige.

Skrevet

Ja det er sant. men blir litt engstelig også! For jeg kan kjenne babyen når jeg klemmer på magen. Magen blir også hard (kynnere, men kjenner ikke noe til de hvis jeg ikke klemmer på magen) men får ikke noe respons......

Hm..... på toppen av det så er jeg blitt syk så jeg håper ikke det går over til babyen....

Men men jeg får prøve å erte den litt til og hvis jeg ikke får noen respons så får jeg ringe til sykehuset.......

Skrevet

når jeg har vært sliten å ikke helt i form så har mini vært veldig stille.. i full fart når jeg er i ro da..

så har de jo så masse plass også på den tiden at det er umulig å kjenne alt.. jeg merker veldig stor forskjell bare den siste uka.. så det er bare å blunke vettu så skjer det noen forandringer :)

jeg har vært på gråten flere ganger å nærmest slått samboer pga jeg har vært så bekymra for lite bevegelser.. før jeg vet ordet av det så er hun i gang..

fosteret kan vel høre deg rundt denne tiden?? for da hjelper det å snakke :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...