Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 *syte syte* Syns den perioden med innkjøring i bhg. har vært tung.. Først avr det jo tilvenningen som egentlig gikk veldig bra. Men så er det all sykdommen som følger med.. Har vært tungt både for mini og meg i 1 mnd. nå.. Flere våkenetter og vanskelige kvelder. Vi har vel ikke hatt særlig mange fulle og gode netter på 1 mnd. Syns jo mest synd på gutten min da.. Men får tenke at han får bygd opp en bra immunforsvar! Jeg er heldigvis "bare" jobbsøker i denne innkjøringsperioden. Så jeg får jo hentet meg litt inn igjen på dagen de få timene jeg har han i bhg. I tillegg så kan jeg gi han mye fri og tidlige dager, nå som innkjøringen er ferdig hvertfall! Men å være alene om omsorgen er tøft når det er slike sjauer som dette.. Dette har tatt meg en god halvtime å skrive, fordi lille har våknet så mye, å trenger trøst.. På`n igjen med en runde sykdom til.. Dakar..=( Måtte bare få ut litt =)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Stakkars deg. Jeg kjenner meg igjen. Min sønn begynte for ett år siden og var syke hele høsten og nesten hele våren. Han har astma og hver gang han ble forkjølet hadde vi fire våkenetter på rad. Det eneste jeg kan trøste deg med er at det går over. Men jeg føler virkelig med deg! Hvis det er mulig bør du prøve å få litt hjelp fra foreldrene dine/søsken etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå