mammatilsommeren Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Lille jenta mi på 3 måneder er blitt forkjølet, men hun bæsjer ikke. Bare tisser og legger ikke på seg. Noen som har vært bort i dette før? Damen på helsestasjon ba meg ringe fastlegen om hun tisset mye. Det er vel ikke mye jeg kan gjøre er det?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Har ikke vært borti det før. Snuppa her er også forkjøla nå, men har bæsjebleier hver dag. Det er jo også normalt for de små og ikke ha bæsjebleier hver dag. Hvis du er engstelig, syns jeg du skal høre på hs og ringe legen imorgen. Bedre og ringe en gang for mye.
mammatilsommeren Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, skal nok ta en telefon i morgen, ville bare høre om det var fler som har opplevd det. Men takk for at du svarte i hvertfall!!!
Modo Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 når jenta mi var 3 mnd sluttet hun plutselig med avføring hver dag. nå er hun blitt fem mnd og det går som oftest en uke mlm hver avføring. det kan også gå lengre tid.... prata med helsesøster om dette, men hun sa at d er like vanlig med avføring hver 14 dag som det er å ha det flere ganger om dagen, så lenge barnet bare får morsmelk. så vi skulle bare la det gå sin gang. det som var viktig å se at barnet hadde våte tissebleier flere ganger i døgnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå