Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 regelmessige sammentrekninger, urolig baby, nedpress!!!!kan dette vere tegn på noke???))))er i veke 38
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du kjenner det i ryggen i tilegg til magen er det sikkert noe på gang... Slimproppen skal jo og gå..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 er den nødt å gå likso???men har hatt mykje slim i det siste ved toalettbesøk, har tenkt at det kanskje er den som har gått delevis????
MaMmATiLELiAs, AnDrEaOgMaRtInE Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 slimproppen må ikkje gå, og den kan ha gått uten at du veit om det
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 spennende da, gi beskjed om det skjer noe mer da lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå