Karomamma Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Lurer bare på hva som er gjennomsnittet, sånn cirka... Er det en gang i uka, annenhver dag, en gang om dagen eller flere ganger om dagen? Jeg mener skikkelig grining altså - hulking, tårer og kroppsspråk - ikke bare sutring eller lett piping...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Godt spørsmål egentlig. Knerten gråter egentlig sjelden..... Men om han faller og slår seg så gråter han jo, eller om han blir forbanna på en av oss.. Hmmm i snitt, kanskje en gang annenhver dag, eller tredje hver??? Og noen dager er jo heftigere enn andre da;-)
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Her er det sånn cirka en stor gråtetokt pr 3 åring og 7 åring pr dag.... Årsaken er at de gyver løs på hverandre så fort de er innhentet fra sfo/barnehage...;=)
Karomamma Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Æsj, det var det jeg mistenkte... Her har vi stort sett flere per dag, til tross for iherdig øving på å snakke med vanlig stemme og puste rooooolig... Ja ja, vi får fortsette øvingen. Bra at mammaen og pappaen er av det særs tålmodige slaget (not.....)
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Vel... jeg nevnte en stooooooor gråtetokt pr barn... Av typen "Gudbedremeghvaskjernå!! Har han/hunbrukketbeggebeinaogslåttutalletennene" hyling!! Vi har i tillegg 3-4-5 tilfeller av vanlig krangle/sutre hyling. Kort men intenst;=)
Reveenka Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Syns det alltid er en eller annen som griner, jeg - mest fordi de gnager foten av hverandre eller river lekene ut av hånda på hverandre. Som regel får jeg gjennomgå noe skikkelig minst en gang om dagen; nei forresen åtte-ti ganger, og jeg er en skikkelig DUST! Den grineste ungen her er forresten den eldste.... Blir bedre, jeg lover! c",)
Reveenka Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Hahaha, sånn låter det her også rett som det er! Godt vi bor så øde at vi ikke har naboer som hører oss og ringer barnevernet!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Eksempel idag; Vi har hatt et skikkelig gråteanfall og det kom av den enkle grunn at frøkna ikke selv fikk fylle vann i koppen sin!!! Da legger hun seg ned på gulvet og hylskriker en god stund. Ellers er det kanskje et anfall annenhver dag eller no sånn. Men noen dager er gode og andre dager verre. 3 års trassen er jo et kjent fenomen, så jeg tipper frøkna di har inntatt rollen med glans Karo:-)
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Og etter 3 års trassen kommer... 4,5,6,7,8,9,10,11,12,tenårings,tidligvoksen,voksen og sur-og-gammel trassen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Djeeeezes...............det hadde jeg nesten glemt!!!!!! Oi oi oi...................livet er ikke for amatører:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Noen ganger hadde det vært deilig å bare rett og slett være en amatør;-D
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Gråter når det blir vondt eller noe.Men vrææææhler når jeg ikke gir etter for vilja...Å det kan være ofte på en dag ja.... Men ellers er det stilt...nesten.... ;o)
Natteravnen* Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Takk Snulder, det var virkeli kjekt å lese...................mohahaha ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. oktober 2008 #17 Skrevet 6. oktober 2008 Sånn skikkelig vræling? Nesten aldri! Kun hvis han har slått seg veldig. Og trassegråting, nei det har jeg ikke hørt noe særlig til, men så skal det sies at det skal godt gjøres å overdøve fjortisene da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå