Heaven har født::) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 som holder kattene vekke? Bare skallet som brukes eller?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 nå vet jeg ikke hva du har tenkt til å gjøre med appelsinen/sitronen, men katten min står like fult og ser på at småen spiser uansett om det er appelsin eller sitron vi har.
Heaven har født::) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Bare mener det var noen som skrev at det holdt kattene borte fra f.eks bed osv.. Sliter LITT med at de driter i bedene spesiellt under soveroms vinduet,så det går ikke an å ligge med det åpent. Vi har gravd vekk masse jord og planter der,men hjelper lite. Og ikke bare det,men står vinduene oppe her, så hopper de inn. Er så lei:(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 hm... jeg ville trodd av eddik funket bedre, men hva vet vel egentlig jeg. katten min bader sammen sønnen min, så for alt jeg vet kan det jo hende at katter flest ikke liker appelsin/sitron. nå er appelsin og sitron veldig likt så liker de ikke det ene så liker de nok ikke det andre heller
Heaven har født::) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 He he, kul katt:) Nei, må få bukt med det problemet der altså. Ikke noe særlig koselig liksom. Men vi har hvertfall bestemt oss for at bedet skal bort neste sommer,og hellegang skal legges:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 ja da slipper du ihvertfall problemet da. dumt at kattene skal ødelegge for bedde ditt :/ men er jo bare å prøve morro om appelsin funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå