cherry coke Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Ja,...mye man skal lure på en onsdagskveld...
MintCondition Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Aner ikke, men i den originale tegneserien er han ihvertfall bare en liten gutt. Altså, fjortis. Kan såklart være homofil fordet Jeg kan ikke huske å ha lest noen tegneserie (og jeg har lest MYE Batman!) hvor Robin får seg kjæreste eller blir forelsket.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Tegneseriegeeksene vitser mye om den homoerotiske tendensen mellom batman og robin ja. Det er vel ikke bekreftet eller avkreftet av skaperen.
cherry coke Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Er Batman fan selv jeg, så det er derfor jeg lurer=) Har aldri vært snakk om kjæresteri overhode (trenger jo ikke være homo fordi da, me hn er jo en smuuule feminin?)=)
MintCondition Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Men forholdet mellom Batman og Robin er jo også litt "dodgy", Robin er jo Batmans protegee, nærmest en slags adoptivsønn. Samtidig så er det jo endel homoerotiske hint mellom de. Hele greia med Batman som dens tøre, meget mandige, beskytteren og Robin som den spinkle, forsvarsløse gutten..humdedum!
cherry coke Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 hehehe...ja du sier noe der=) Og Hva er det med Alfred da? Koselig gammel beskyttende kar det, men er det noe "lugubert" med han også...?;-)
Duracella Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Klart de er homo begge to! : ) Kjenner du en eneste hetero mann som ville kledd seg ut slik som de hele tiden gjør????????
cherry coke Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2008 Ja.!!.Spiderman og Supermann...;-)
MintCondition Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Ah, Alfred er nok med på greia han også, han har jo tilgang til Batcave´n og får nok være med på litt av hvert Alltid artig med en litt streng, eldre herre i pent antrekk
cherry coke Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2008 Ja=) Søt mann. Så det står ingen plass om Robins legning? Hmmm...skal jammen finne dette ut=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå