Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 tenker på Riga, Kine og Marcus og vålerenga osv. Hva har skjedd med dere?
aanonym Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Tja, jeg registerte meg for første gang på BIM på nyåret 2000. Er jeg en av de "gamle" da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei ) Jeg har fått jobb, så er veldig opptatt for tiden ) Kan jo fortelle at vi alle har det bra, driver fortsatt og prøver på å få en spire igjen ) Håper det sitter en snart! Ellers går tiden så fort, levere Daniel i bhg, gjøre meg klar til jobb. Jobbe i noen timer, en hel*** kø hjem igjen, lage middag og legge Daniel. Se på tv ++ også legge seg selv. Og dagene/ukene/månedene FLYR av gårde.. ) Er her inne rundt en til to ganger i uka, men det merkes nok at jeg ikke er like aktiv som før, hehe ;o) Ellers prøver vi å finne et nytt sted å bo, men det er ikke så lett.. ) Må ha litt større plass siden vi prøver på et barn til =) Men - nå må jeg i seng Jobb img - grr... Har kommet hjem fra tr.lag, vært der i helga - bryllup + dåp =) Snakkes! Klem
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Husker du meg da?? Tidligere ullpurka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå