solemio Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 og som vanlig er panikken fullkommen. Hva skal gutten få? (han har de dippedutter en 8 åring "trenger" av DS, playstation, fotoapparat (panikk før jul), CD-spiller, etc. Hvordan skal jeg overleve feiringa med de ville guttene fra klassen? Noen gode tips?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Ja hva han skal få er jo ikke lett. Ingenting lego han ønsker seg? Feiring med gutta, ha flere planer klare.. (gruer meg til det er min tur bare så det er sagt) Bruk litt tid i begynnelsen, så spiser dere, så kan dere ha pakke leken. Flaske tuten peker på, alle sitter ien ring og den som flasketuten peker på skal gi gaven. Evnt før dere spiser. Så kan de leke litt, men før de blir for varme i trøya kan dere ha danse leken? ha en liten premie til den som vinner kanskje? Kanskje skatte jakt eller noe sånn. Gjem godte poser med skatt til hver og navn på posen de skal finne.. Hvis selskapet varer til hall syv eller lenger kan barnetv benyttes som "time out" hvis barna liker å se på det..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Vi feiret 8 års dag for 1 mnd siden, Bedte de ville guttene, må si jeg var overrasket over utfallet. Jeg merket ikke at jeg hadde 10-12 8 åringer i hus, merket ikke noe til lillemor heller. Han åpnet pakkene når alle var kommet, så spiste de kake med en gang tror jeg... (gullfisk hukommelse) Så hadde de pilkast konkurranse. De fikk ikke noen premie, men de gutta som var flinkest å kaste stod og kastet til det ikke var flere ballonger igjen å kaste på. Må si det slo ann hos oss. Festet da vannballonger ute på veggen som de kastet på. Etterpå ville de se på film, de fikk pizza til filmen, og noen ville ikke se film, men sprang ute på plenen og lekte. Jeg hadde feiringen fra 17.00-20.00.
solemio Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 3 timer???? Jeg bøyer meg i støvet,- her holder det med 2. Men vi pleier å lage klart noe leke-ting i tilfelle krise, men stort sett ligger det igjen når gjestene har gått fordi de koser seg sånn i frilek. Jubilanten vil at det skal være godteposer som gjestene skal få når de scorer mål på ham ("og jeg skal være en dårlig keeper sånn at det blir lett å score for de som er dårlige i fotball") Men uansett, da går det jo litt tid ute, så vi syns det er en god ide. Pussig at det som ungen gleder seg SÅNN til, er et så stort slit for oss voksne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå