Gå til innhold

Noen som ser csi nå på tv norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt forbauset jeg av alt de klarer å komme på i en serie. Og hvor mye disse etterforskerne kan og alt utstyret deres..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg og mannen ser på.

Men synes egentlig Las vegas (orginalen) og Miami er bedre enn NY

Skrevet

Ja, her i hus er vi hekta :) men vi foretrekker csi las vegas... :) men de andre to og funker helt fint :)

Skrevet

Det er litt morsomt å se hvordan de jobber på laben og slikt, siden jeg kjenner en del av metodene som brukes. Det morsomste for meg er altså å se hva de gjør feil, he he! :-)

Og tidsaspektet deres... Ser jo ut som om alle analyser tar 2 minutter! Er ikke irritert på serien lenger, for det er jo underholdende. Ser bare for meg at dersom jeg hadde snakket slik til andre på laben og liksom forklart basale ting så hadde de andre ledd godt! Men igjen, det er jo en tv serie, he he.

Skrevet

Synes også det er en underholdende serie, men den er vel ikke direkte realistisk, nei... Labteknikerne undersøker bevis, avhører mistenkte, løser saken og arresterer morderen- litt i overkant, kanskje?

De stakkarene som jobber med dette i virkeligheten i USA er kjempefortvilte over serien, for etter å ha sett CSI skjønner ikke folk hvorfor "deres" saker ikke blir løst- med alt det utstyret! Bare at i virkeligheten er det svært få steder som har raåd til havlparten av det utstyret.

Men, det er vel sånn med de fleste serier, et godt stykke unna virkeligheten, men fin underholdning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...