CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 tok en test i dag, 4 dager før ikm (har testet positiv tidlig i forrige graviditet) som jeg først trodde var negativ. etter 5 min kunne jeg skimte en svaaaak svak strek, den var såsvak at jeg ikke var sikker på om jeg så den eller om jeg bare innbilte meg det. etter 10-15 min så jeg på tetsten igjen, og streken var blitt tydeligere. den var veelidig svak men det var en tydelig skygge der. er ikke sikker på om den er rosa som kontroll streken men man ser den hvertfall. men på bruksanvisning står det at resultatet ikke er gyldig etter 5 min? skal jeg da ikke "regne med" at den ble sterkere etter en stund?
Kamomilla:-) Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Nei, du skal ikke regne med streken når den kom etter 10-15 min! Dessverre! Men 4 dager før IKM er veldig tidlig å teste for mange, så du skal ikke se bort ifra at du får en sterk strek etter kort tid om noen dager :-) Lykke til!
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 okei:) tusen takk for svar!
nypåtur Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, om man ikke er det så blir man ihvertfall testoman av å være innom her hver dag, hehe, ihvertfall jeg. Jeg hadde skyggestrek idag, har ikm på lørdag. Men har testet mandag og tirsdag da var det ikke noe skygge. Så jeg lever litt i håpet. Vi har prøvd lenge, men har ikke vært så testegal som denne uka. må vel ta en ny imorn tidlig.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 hehe, ja jeg og! hadde ikke tenkt å ta test før tidligst lørdag, men så lå det en to pakning i skapet da. hehe. vet jo at det er tidlig å teste pos nå, men sist testet jeg 6(!) dager før ikm! vet at det var ikm da også for hadde el testet. men må nok bare smøre meg med tålmodighet:) lykke til med testing i morgen hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå